W odpowiedzi na recenzję Prof. dr. hab. Bogusława Śliwerskiego
Rok: 2018
Numer: 2
Strony: 310-318
DOI: 10.34767/PP.2018.02.20
Bibliografia
Arnett J.J. (2007). Adolescence and Emerging Adulthood: A Cultural Approach. New Jersey: Person Prentice Hall.
Bańka A. (2005). Psychologia jakości życia. Poznań: Stowarzyszenie Psychologia i Architektura.
Czapiński J. (1994). Psychologia szczęścia. Przegląd badań i zarys teorii cebulowej. Warszawa: Pracownia Testów Psychologicznych, Polskie Towarzystwo Psychologiczne.
Cybal-Michalska A. (2013). Młodzież akademicka a kariera zawodowa. Kraków: Oficyna Wydawnicza Impuls.
Czechowska-Bieluga M. (2012). Poczucie jakości życia studentów pracy socjalnej i kierunków ekonomicznych. Analiza porównawcza. Toruń: Wydawnictwo „Akapit”.
Derbis R. (2000). Doświadczanie codzienności. Poczucie jakości życia. Swoboda działania. Odpowiedzialność. Wartości osób bezrobotnych. Częstochowa: Wydawnictwo Wyższej Szkoły Pedagogicznej.
Frankfort-Nachmaist Ch., Nachmiast D. (2001). Metody badawcze w naukach społecznych. Poznań: Wydawnictwo Zysk i S-ka.
Matuszak A., Matuszak Z. (2011). Określenie próby i jej liczności w badaniach pedagogicznych. General and Professional Education, 2, 33-39.
Nosal Cz. (2004). Czas psychologiczny: wymiary, struktura i konsekwencje. Warszawa: Wydawnictwo Instytutu Polskiej Akademii Nauk.
Nowak S. (1970). Metodologia badań socjologicznych. Warszawa: Państwowe Wydawnictwo Naukowe.
Palka S. (red.) (1998). Orientacje w metodologii badań pedagogicznych. Kraków: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Piorunek M., Drzewiecka A. (2008). Pomiędzy edukacją a rynkiem pracy. Dorastanie w warunkach transformacji ustrojowo-gospodarczych. W: Z. Watrowski, I. Mandrzejewska-Smól, A. Aftański (red.), Pedagogika pracy i andragogika. Z myślą o dorastaniu, dorosłości i starości człowieka w XXI wieku (s. 81-94). Włocławek: Wyższa Szkoła Humanistyczno-Ekonomiczna, Włocławskie Towarzystwo Naukowe.
Rubacha K. (2008). Metodologia badań nad edukacją. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.