Czasopismo
O czasopiśmie
Redakcja
Rada Naukowa
Recenzenci
Polityka Open Acces
Zasady etyki publikacji
Ważne informacje
Kontakt
Dla autorów
Dla Autorów
Nasi Autorzy
Standardy APA
Niepobieranie opłat
Dla recenzentów
Zasady recenzowania
Moje Konto
Archiwum
Czasopismo wydawane pod patronatem Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN
Numer 1 / 2019
Archiwum
Jerzy Nikitorowicz
Pedagogika międzykulturowa w rewitalizacji heterologii w warunkach zróżnicowania kulturowego
DOI:
10.34767/PP.2019.01.01
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Ewa Przybylska, Danuta Wajsprych
Pokolenia odkryte i nieodkryte. Wgląd w niemieckie badania edukacyjne nad dzieciństwem, młodością, dorosłością i starością
DOI:
10.34767/PP.2019.01.02
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Piotr Stańczyk
Didactics and politics in Paulo Freire’s philosophy of education: On the abandonment of the concept of conscientization
DOI:
10.34767/PP.2019.01.03
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Anna Mańkowska
Chińska ekspansja edukacyjna na świecie
DOI:
10.34767/PP.2019.01.04
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Piotr Walewicz
Koncepcje antropocenu i kapitalocenu a ekopedagogika
DOI:
10.34767/PP.2019.01.05
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Arkadiusz Żukiewicz
Wprowadzenie do zagadnień pedagogiki drogi. Perspektywa społeczno-pedagogiczna
DOI:
10.34767/PP.2019.01.06
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Przemysław Paweł Grzybowski
Postśmiech, postpamięć i postprawda a edukacja do (post)pamięci
DOI:
10.34767/PP.2019.01.07
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Magdalena Pluta
Funkcjonowanie biopsychospołeczne adolescentów z chorobą nowotworową i możliwości ich pedagogicznego wsparcia
DOI:
10.34767/PP.2019.01.08
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Ewa Krause
Studentki-matki o łączeniu studiów i macierzyństwa. Badania wstępne
DOI:
10.34767/PP.2019.01.09
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Katarzyna Marszałek
Pedagogie stowarzyszeń zwykłych harcerskich i skautowych w świetle ewidencji stowarzyszeń zwykłych. Raport z badań
DOI:
10.34767/PP.2019.01.10
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Sławomir Pasikowski, Justyna Ratkowska-Pasikowska
Seksualność dziecka jako przedmiot publikacji prasowych. Wstępny komunikat z badań
DOI:
10.34767/PP.2019.01.11
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Monika Masłowska, Anna Michalczyk
Społeczna percepcja niepełnosprawności w opinii matek dzieci niepełnosprawnych
DOI:
10.34767/PP.2019.01.12
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Joanna Marchel, Stanisława Nazaruk
Rozwijanie kreatywnego myślenia u dzieci w wieku przedszkolnym na przykładzie ćwiczeń z geometrii
DOI:
10.34767/PP.2019.01.13
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Izabela Krasińska
Możliwości i perspektywy badań bibliologiczno-prasoznawczych nad historią edukacji, oświaty i wychowania w Królestwie Polskim na początku XX wieku
DOI:
10.34767/PP.2019.01.14
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Małgorzata Krakowiak
O młodzież polską… działalność redakcyjna i publicystyczna Stefanii Sempołowskiej w czasopiśmie "Z Bliska i z Daleka" (1913-1914)
DOI:
10.34767/PP.2019.01.15
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Edyta Charzyńska
University connectedness among students and its measurement
DOI:
10.34767/PP.2019.01.16
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Jarosław Gara
Odyseja myśli poszukującej „życia utkanego z refleksyjności nad marzeniami”
DOI:
10.34767/PP.2019.01.17
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Przemysław Chmielecki
Recenzje naukowe - błędy, pułapki i postulaty
DOI:
10.34767/PP.2019.01.18
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Maciej M. Sysło
Na ratunek uczącym się matematyki. Jak moglibyśmy się uczyć, III
DOI:
10.34767/PP.2019.01.19
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Beata Skotnicka
Inclusive education - a space for development of all students or a utopian vision?
DOI:
10.34767/PP.2019.01.20
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Robert Rejniak
Dialog Motywujący jako metoda działania we wczesnej interwencji profilaktycznej
DOI:
10.34767/PP.2019.01.21
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Błażej Przybylski
Izabela Tomala-Kaźmierczak (2015). Radiomaryjny wzorzec demokracji. Analiza treści „Rozmów niedokończonych”, Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek, ss. 433
DOI:
10.34767/PP.2019.01.22
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Gabriela Dobińska
Małgorzata Zalewska-Bujak (2017). Nauczyciel w polu szkolnym - w świetle teorii Pierre’a Bourdieu i nauczycielskich narracji, Katowice: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, ss. 380
DOI:
10.34767/PP.2019.01.23
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Rafał Włodarczyk
Bogusław Śliwerski, Andrzej Rozmus (red.) (2018). Alternatywy w edukacji. Kraków - Rzeszów: Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania z siedzibą w Rzeszowie, Oficyna Wydawnicza Impuls, ss. 320
DOI:
10.34767/PP.2019.01.24
Pobierz artykuł
Więcej informacji