Czasopismo
O czasopiśmie
Redakcja
Rada Naukowa
Recenzenci
Polityka Open Acces
Zasady etyki publikacji
Ważne informacje
Kontakt
Dla autorów
Dla Autorów
Nasi Autorzy
Standardy APA
Niepobieranie opłat
Dla recenzentów
Zasady recenzowania
Moje Konto
Archiwum
Czasopismo wydawane pod patronatem Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN
Numer 2 / 2021
Archiwum
Michał Hnatiuk
Kadra pedagogiczna w polskich i ukraińskich placówkach oświatowych. Krótki zarys porównawczy
DOI:
10.34767/PP.2021.02.01
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Magdalena Wędzińska
Otwartość na drugiego człowieka jako problem aksjologiczny i edukacyjny
DOI:
10.34767/PP.2021.02.02
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Joachim Paweł Glier
Pedagogika Korczaka jako postulaty opiekuńczo-wychowawcze
DOI:
10.34767/PP.2021.02.03
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Agata Wołowska
Problemy okresu starości doświadczane przez mieszkańców domu pomocy społecznej
DOI:
10.34767/PP.2021.02.04
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Karolina Kostorz, Agnieszka Kowalczyk
Przegląd badań nad stresem nauczycieli wychowania fizycznego
DOI:
10.34767/PP.2021.02.05
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Zbigniew Tarkowski, Monika Wójcik
Opóźniony rozwój mowy a adaptacja do środowiska przedszkolnego
DOI:
10.34767/PP.2021.02.06
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Patrycja Hyodo-Malewska
Dysleksja – problem definicyjny, występowanie i korelacja płci
DOI:
10.34767/PP.2021.02.07
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Szymon Borsich, Robert Rejniak
Proces motywacji do zmiany w wyniku wczesnej interwencji profilaktycznej wobec młodzieży używającej substancji psychoaktywnych
DOI:
10.34767/PP.2021.02.08
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Jarosław Marzec
Humanistyczny potencjał tekstów popkultury
DOI:
10.34767/PP.2021.02.09
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Bogusław Śliwerski
O wartości odczytywania i pisania biografii wybitnego humanisty
DOI:
10.34767/PP.2021.02.10
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Amanda Błaszczak
Joanna Skibska, Anna Borzęcka, Agnieszka Twaróg-Kanus (2020). Kompetencje diagnostyczne i terapeutyczne w percepcji nauczycieli szkół ogólnodostępnych, integracyjnych i specjalnych. Kraków: Oficyna Wydawnicza „Impuls”, ss. 410.
DOI:
10.34767/PP.2021.02.11
Pobierz artykuł
Więcej informacji