Czasopismo
O czasopiśmie
Redakcja
Rada Naukowa
Recenzenci
Polityka Open Acces
Zasady etyki publikacji
Ważne informacje
Kontakt
Dla autorów
Dla Autorów
Nasi Autorzy
Standardy APA
Niepobieranie opłat
Dla recenzentów
Zasady recenzowania
Moje Konto
Archiwum
Czasopismo wydawane pod patronatem Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN
Numer 2 / 2023
Archiwum
Rafał Włodarczyk
Kolonizacje. Pedagogika krytyczna w okresie transformacji ustrojowej w Polsce (część druga)
DOI:
10.34767/PP.2023.02.01
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Alicja Kargulowa
O granicach sytuacji wychowawczej i poradniczej. Próba nawiązania do pedagogiki prof. Kazimierza Sośnickiego
DOI:
10.34767/PP.2023.02.02
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Dariusz Zając
Professionalism as a category of teacher studies
DOI:
10.34767/PP.2023.02.03
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Kamila Szyszka
(Kon)teksty dekonsumpcji – systematyczny przegląd literatury
DOI:
10.34767/PP.2023.02.04
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Marta Krasuska-Betiuk
Esej i narracja eseistyczna – próba rozpoznania istoty gatunku i możliwości jego uobecnienia w pedagogice
DOI:
10.34767/PP.2023.02.05
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Marzena Janta
Proces zarządzania zasobami ludzkimi w placówce oświatowej w kontekście ogólnych założeń zarządzania personelem
DOI:
10.34767/PP.2023.02.06
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Renata Sikora
A case of covert school policy? High and low ability classrooms’ educational outcomes
DOI:
10.34767/PP.2023.02.07
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Monika Węglarz-Masłowska
Nawyki i skutki stresu nauczycieli w placówkach specjalnych i ogólnodostępnych w czasie pandemii
DOI:
10.34767/PP.2023.02.08
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Michał Hnatiuk
Testy nauczycielskie. Teoretyczne i praktyczne aspekty zadań testowych
DOI:
10.34767/PP.2023.02.09
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Aneta Gop, Joanna Skrzypowska
Zajęcia przedszkolne z wykorzystaniem eksperymentu i dostępność poznawcza zagadnień naukowych
DOI:
10.34767/PP.2023.02.10
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Jacek Szmalec
Efektywność terapii integracji sensorycznej w usprawnianiu rozwoju ruchowego i kształtowaniu gotowości szkolnej u dzieci w wieku 5–6 lat
DOI:
10.34767/PP.2023.02.11
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Józef Górniewicz
Wiedza ze slotów utkana, wiedza w slotach zamknięta. Analiza zjawiska slotowania w nauce polskiej
DOI:
10.34767/PP.2023.02.12
Pobierz artykuł
Więcej informacji
Joanna Góźdź
Motywacyjne konteksty edukacji
DOI:
10.34767/PP.2023.02.13
Pobierz artykuł
Więcej informacji