Czasopismo wydawane pod patronatem Komitetu Nauk Pedagogicznych PAN

Numer 2 / 2024

Archiwum

Michał Głażewski

The phenomenological method applied in pedagogy Some critical reflection for practice

DOI: 10.34767/PP.2024.02.01
Pobierz artykuł Więcej informacji

Józef Górniewicz

Funkcje nauczyciela dzisiaj. Uwagi wstępne

DOI: 10.34767/PP.2024.02.02
Pobierz artykuł Więcej informacji

Marta Nikel

Wytrwałość w działaniu i jej znaczenie dla osiągnięć szkolnych uczniów

DOI: 10.34767/PP.2024.02.03
Pobierz artykuł Więcej informacji

Katarzyna Grzesiak-Bramańska

Ścisłość jakościowych projektów badań społecznych według założeń techniki RADaR

DOI: 10.34767/PP.2024.02.04
Pobierz artykuł Więcej informacji

Katarzyna Nosek-Kozłowska

Nauczyciel przedszkola i wczesnej edukacji jako kluczowa postać w edukacji dzieci najmłodszych w narracjach studentów pedagogiki

DOI: 10.34767/PP.2024.02.05
Pobierz artykuł Więcej informacji

Agnieszka Bojarska-Sokołowska

Postrzeganie studentów kierunków pedagogicznych na temat własnej edukacji matematycznej

DOI: 10.34767/PP.2024.02.06
Pobierz artykuł Więcej informacji

Bernadetta Olender-Jermacz

Autorytet nauczyciela akademickiego w opinii studentów

DOI: 10.34767/PP.2024.02.07
Pobierz artykuł Więcej informacji

Kinga Lisowska

Katalog zbioru idealnego. Źródło do badań nad kształceniem nauczycieli w zakresie edukacji regionalnej i międzykulturowej w zasobie Archiwum Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie

DOI: 10.34767/PP.2024.02.08
Pobierz artykuł Więcej informacji

Maria Radziszewska

Bolesław Wytrążek (1907–1978) i jego wkład w organizację i rozwój szkolnictwa pedagogicznego w Olsztyńskiem

DOI: 10.34767/PP.2024.02.09
Pobierz artykuł Więcej informacji

Wiktor Sawczuk

Między powinnościami a codziennością

DOI: 10.34767/PP.2024.02.10
Pobierz artykuł Więcej informacji

Marek Matyjewicz

Nauczyciel „szyty na miarę” – efektywny dydaktyk czy spolegliwy animator?

DOI: 10.34767/PP.2024.02.11
Pobierz artykuł Więcej informacji

Anna Sarbiewska

Ewa Radanowicz (2020). W szkole wcale nie chodzi o szkołę, Wydawnictwo SENSOR

DOI: 10.34767/PP.2024.02.12
Pobierz artykuł Więcej informacji